October 17, 2012

Selvedge magazine and news





This morning I sunk myself into the new Selvedge magazine. After lots of coffee (from new super cute, retro cups from Ikea), a photo shoot of the new iPhone case and sending bags to the world, I am continuing with the studio renewal. Excited.

*

To jutro sem se koncno poglobila v novo Selvedge revijo. Potem ko sem popila veliko kave (iz novih lustnih retro skodelic iz Ikeje) poslikala nov iPhone zep, odkorakala na posto poslat kup torb v svet, sedaj cepim tu  in delam red v delovni sobi. Veliko novega in disi po svezem pohistvu.

5 comments:

  1. To je torbica prav za iPhone? zanimivo...prvič ko bom v ljubljani bi hotela it malo pogledat v vašo trgovino...saj je v starem mestnem jedru,ane?

    ReplyDelete
  2. Ja, torbica je prav za iPhone, ceprav jo seveda lahko uporabljas za vse mogoce male stvari, ki se ponavadi porazgubijo po torbi. V Ljubljani bom spet imela na boljo izdelke ob koncu meseca. Kje in kaj pa objavim tukaj. :)

    ReplyDelete
  3. zelo elegantna kombinacija.
    in tale sending bags v svet mi je tudi všeč;)
    in seveda ti moram pisat...in mislim nate...in dogaja se tooooooliko!

    ReplyDelete
  4. oho, Matilda...me ze radovednost premagujeee! Tudi jaz mislim nate ;) cmokpok

    ReplyDelete
  5. O, moj priljubljeni vzorec na lepi torbički! :)

    ReplyDelete